
I filtri d'aria si trovanu in u sistema di presa d'aria, è sò quì per catturà a terra è altre particelle prima ch'elli ponu dannà e parti interne di u mutore. I filtri di l'aria di u mutore sò generalmente fatti di carta, ancu s'è certi sò fatti di cuttuni o altri materiali, è anu da esse rimpiazzati secondu u schedariu di mantenimentu di u vostru fabricatore. Di solitu, u vostru meccanicu verificarà u filtru di l'aria ogni volta chì avete cambiatu l'oliu, cusì fate un bellu sguardu per vede quanta terra hà accumulatu.
A maiò parte di i vitture muderni anu ancu un filtru di l'aria di cabina chì cattura a terra, i detriti è parechji allergeni in l'aria chì passa per i sistemi di riscaldamentu, ventilazione è aria condizionata. I filtri di l'aria di cabina necessitanu ancu di cambià periodicamente, à volte più freti di i filtri di l'aria di u mutore.
Duvete cambià u vostru filtru di l'aria quandu si sporca abbastanza per limità u flussu d'aria à u mutore, chì riduce l'accelerazione. Quandu succederà dipende da induve è quantu guidate, ma voi (o u vostru meccanicu) deve verificà u filtru di l'aria di u mutore almenu una volta à l'annu. Se conduce spessu in una zona urbana o in cundizioni polverose, probabilmente avete bisognu di cambià più spessu chè s'ellu vive in u paese, induve l'aria hè tipicamente più pulita è fresca.
U filtru pulisce l'aria chì entra in u mutore, catturà particelle chì puderanu dannà e parti interne di u mutore. Au fil du temps, le filtre s'encrasse ou s'obstrue et limite le flux d'air. Un filtru bruttu chì restringe u flussu d'aria rallenta l'accelerazione perchè u mutore ùn hè micca abbastanza aria. I testi di l'EPA anu cunclusu chì un filtru intasatu ferisce l'accelerazione più di l'ecunumia di carburante.
Parechji pruduttori ricumandenu ogni dui anni, ma dicenu chì duverebbe accade più spessu se a maiò parte di a vostra guida hè fatta in una zona urbana cù trafficu pesante è qualità di l'aria povera, o se conduce in cundizioni spessu polverosa. I filtri di l'aria ùn sò micca cusì caru, cusì rimpiazzà annu ùn deve micca rompe u bancu.
Tempu di pubblicazione: 03-03-2019