Hengst Filtration, in partenariatu cù u specialista di i sistemi di estrazione tedeschi, TBH, hà sviluppatu u filtru paziente InLine, un prefiltru per i sistemi di estrazione per prutege i pazienti è u persunale in ambienti dentali, medichi è estetici.
U pre-filtru hè statu sviluppatu da Hengst Filtration è u sviluppu di l'abitazione era un sforzu cumuni trà Hengst è TBH. Tutti i sistemi di estrazione venduti da TBH GmbH cum'è parte di a so serie DF seranu avà dotati di u filtru paziente InLine.
Operatu cum'è un pre-filtru in l'elementu di cattura, hè situatu in a cappucciu d'estrazione vicinu à u paziente è cattura particelle emergenti è aerosols, sepanduli in modu affidabile. U prezzu bassu per unità permette un cambiamentu di filtru dopu ogni applicazione, assicurendu a sicurità di ogni paziente. A filtrazione frontale mantene ancu l'utilizatori sicuri, alluntanendu i biofilms è i riflussi da u bracciu d'estrazione.
Offrendu una zona di filtrazione di 0,145 m², hè pussibule di pulisce ancu volumi elevati di flussu à una velocità di sin'à 120 m³ per ora. L'efficienza di u filtru secondu ISO16890 hè valutata à ePM10, cù un gradu di separazione di più di 65%.
Tempu di Post: 19-May-2021