Mann + Hummel hà annunziatu chì a maiuranza di i so filtri di l'aria di cabina risponde avà à i requisiti di a certificazione CN95, chì hè basatu annantu à i normi di prova sviluppati prima da a China Automotive Technology & Research Center Co. Ltd.
A certificazione CN95 stabilisce novi standard in u mercatu di filtri di l'aria di cabina, ancu s'ellu ùn hè ancu un requisitu obligatoriu per a vendita di filtri d'aria di cabina in Cina.
I requisiti principali per a certificazione sò a caduta di pressione, a capacità di mantene a polvera è l'efficienza frazionaria. Intantu, i limiti sò stati ligeramente mudificati per a certificazione supplementaria di l'odore è l'adsorzione di gas. Per ghjunghje à u livellu superiore di efficienza CN95 (TIPIU I), i media utilizati in u filtru di cabina anu bisognu di filtrà più di 95% di particelle cù un diametru più grande di 0,3 µm. Questu significa chì e particelle di polveri fini, batteri è aerosol di virus ponu esse bluccati.
Dapoi u principiu di u 2020, Mann+Hummel hà supportatu i clienti OE cù successu cù a certificazione CN95 chì pò esse dumandata solu in una filiale di u Centru di Ricerca è Tecnologia Automotive di China (CATARC), u CATARC Huacheng Certification (Tianjin) Co., Ltd.
Tempu di pubblicazione: 02-02-2021