U combifilter di Mann + Hummel per l'internu di i veiculi hè statu parte di studii di campu specializati in l'Università di Heidelberg chì anu dimustratu chì u combifilter reduce a concentrazione di diossidu di nitrogenu in l'internu di u veiculu di più di 90%.
Per prutege l'occupanti di a cabina da gasi dannosi è odori sgradevoli, u combifilter cuntene circa 140 g di carbone attivatu altamente attivu. Questu hà una struttura porosa chì copre circa 140 000 m2 di a superficia interna, paragunabile à a dimensione di 20 campi di football.
Appena l'ossidi di nitrogenu chjappà u carbone attivatu, alcuni si chjappà in i pori è sò fisicamente adsorbiti. Una altra parte reagisce cù l'umidità in l'aria, pruducia l'acidu nitroso, chì ferma ancu in u filtru. Inoltre, u diossidu di nitrogenu tossicu hè ridutta à monossidu di nitrogenu in una reazione catalitica. Questu significa chì u filtru di particelle Mann + Hummel pò riduce i gasi dannosi è l'odori sgradevoli di più di 90% in paragunà à un filtru di particelle convenzionale.
U combifilter blocca ancu a polvera fina è i filtri biofunzionali conservanu a maiò parte di l'allergeni è l'aerosols di virus mentre u revestimentu speciale impedisce a crescita di batteri è muffa.
Tempu di Postu: Nov-08-2021