A Divisione di Filtrazione di a cumpagnia di gestione di l'energia Eaton hà recentemente lanciatu una versione ottimizzata di u so sistema di purificazione di fluidi off-line IFPM 33 mobile, chì elimina l'acqua, i gasi è i contaminanti particulati da l'olii.
I purificatori cumpletamente automatizzati, cuntrullati da PLC eliminanu in modu efficace l'acqua libera, emulsionata è dissoluta, i gasi liberi è dissoluti, è a contaminazione particulata finu à 3 µm da olii di trasformatori ligeri à olii lubrificanti pesanti à un flussu di 8 gpm (30 l/min). . L'applicazioni tipiche di alta umidità includenu l'energia idroelettrica, a polpa è a carta, offshore è marina.
U purificatore cuntene un elementu di filtru di a serie NR630 secondu DIN 24550-4 è guarantisci a filtrazione di fluidi in più di a dewatering. A finezza di l'elementu di filtru pò esse sceltu secondu i standard di u mercatu, per esempiu, l'elementu 10VG cù ß200 = 10 µm(c).
I media VG sò custruzzioni multi-strati, plissati fatti di lana di fibra di vetru cù un altu tassu di ritenzione di particelle di terra fine à un rendimentu constantu durante a vita di l'elementu, è ancu una alta capacità di mantene a terra. Dotati di guarnizioni in Viton, l'elementi di filtru sò pensati per sustene a disidratazione.
Tempu di post: Jul-06-2021