Mann-Filter sfrutta fibre sintetiche riciclate
>
Mann+Hummel hà annunziatu chì u so filtru d'aria Mann-Filter C 24 005 utilizeghja avà fibre sintetiche riciclate.
"Un metru quadru di medium filtrante cuntene avà plastica da sei buttigli PET da 1,5 litri. Questu significava chì pudemu triplicate a proporzione di fibre riciclate è fà una cuntribuzione impurtante à a cunservazione di e risorse ", hà dettu Jens Weine, direttore di a gamma di prudutti per i filtri di l'aria è di a cabina di Mann-Filter.
Più filtri di l'aria seguitanu avà à i passi di u C 24 005. U culore verde di i so fibri riciclati face chì sti filtri d'aria parenu diffirenti da l'altri. Soddisfendu l'intervalli di rimpiazzamentu prescritti da u fabricatore di u veiculu ancu in cundizioni polverose, è sò carattarizati da e so proprietà di ritardante di fiamma. Ancu i novi filtri d'aria Mann-Filter sò furniti in qualità OEM.
Grazie à u mediu multilayer Micrograde AS, l'efficienza di separazione di u filtru d'aria C 24 005 hè finu à u 99,5 per centu, quandu hè pruvatu cù polvere di prova certificata ISO. Cù a so alta capacità di mantene a terra in tuttu l'intervallu di serviziu, u filtru di l'aria necessita solu u 30 per centu di l'area media di filtru di i filtri d'aria tradiziunali basati in media di cellulosa. I fibri di u mediu rinnuvatu sò certificati secondu u Standard 100 da Oeko-Tex.
Tempu di post: 15-mar-2021