1. Classificazione è funzione di filtru di benzina.
U filtru di benzina hè abbreviatu cum'è filtru di vapore. I filtri di benzina sò spartuti in tipu di carburatore è tipu d'iniezione elettronica. Per i motori di benzina chì utilizanu carburatore, u filtru di benzina hè situatu à u latu di l'ingressu di a pompa di trasferimentu di carburante. A pressione di travagliu hè relativamente chjuca. In generale, cunchiglia di nylon sò usati. U filtru di benzina hè situatu à u latu di l'outlet di a pompa di trasferimentu di carburante, è a pressione di travagliu hè relativamente alta. Un carcassa di metallu hè generalmente utilizata. L'elementu di filtru di u filtru di benzina usa principalmente carta di filtru, è ci sò ancu filtri di gasoline chì utilizanu tela di nylon è materiali moleculari. A funzione principale hè di filtrà impurità in a benzina. Se u filtru di benzina hè bruttu o intasatu. Filtru di benzina di carta di filtru in linea: U filtru di benzina si trova in stu tipu di filtru di benzina, è a carta di filtru plegata hè cunnessa à e duie estremità di u filtru di plastica o di metallu / metallu. Dopu chì l'oliu bruttu entra, u muru esternu di u filtru passa per strati di carta di filtru Dopu à u filtru, righjunghji u centru è u carburante pulitu scorri.
(2) Passi di l'operazione
1. Sguassate a piastra di guardia di u mutore.
2. Verificate u pipeline di frenu. Sia u pipeline di frenu hè crackatu, dannatu, elevatu o deformatu, è s'ellu ci hè una fuga di liquidu à a parte di cunnessione.
3. Verificate a cundizione di a stallazione di u tubu di frenu è u tubu. Assicuratevi chì u veiculu ùn vene micca in cuntattu cù e roti o u corpu per via di vibrazioni quandu u veiculu hè in muvimentu o quandu u volante gira.
4. Verificate a linea di carburante. Sia u pipeline di carburante hè crackatu, dannatu, alzatu o deformatu, e parti di gomma ùn sò micca invechjate, indurite, è i morsetti cascanu.
5. Verificate u shock absorber.
(1) Verificate se l'oliu di l'ammortizzatore perde. Mettite i vostri guanti è sguassate a colonna di l'ammortizzatore da cima à fondu cù e vostre mani per vede s'ellu ci sò macchie d'oliu nantu à i guanti.
(2) Verificate se l'ammortizzatore hè dannatu. Scuzzulate l'asta di l'ammortizzatore avanti e indietro per verificarne l'allentamento.
(3) Verificate se a molla coil hè dannata. Mantene a molla elicoidale è tirala giù per verificà danni, rumore anormali, o looseness.
Tempu di pubblicazione: 14-10-2020