A ricerca realizata da u fabricatore di filtri di u Regnu Unitu Amazon Filters mostra chì a fabricazione di l'inchiostru digitale favurirà sempre più u pigmentu nantu à e tecniche di produzzione basate in tinture, cun una necessità resultante di ottimisà u supportu di filtrazione.
L'inchiesta hè stata focalizzata nantu à i pruduttori di tinta chì i clienti necessitanu stampa digitale per applicazioni industriali, cummerciale è d'uffiziu. Sicondu i rispondenti, alcuni di i benefizii di sceglie un approcciu di pigmentu d'alta qualità nantu à a tintura di volumi di massa includenu un putenziale maiò di successu cù sustrati cum'è ceramica, vetru è tessili, mentre chì u culore di pigmentu dura più longu è resiste à fading più efficacemente.
Siccomu a filtrazione hè un cumpunente essenziale di a fabricazione di l'inchiostru digitale, l'indagine hà dumandatu feedback nantu à cumu megliu per ottene una soluzione di filtru ottimale datu a tendenza versu u pigmentu.
I risposti anu cunfirmatu chì i prudutti di pigmentu tendenu à causà u più grande sfida quandu si tratta di filtrazione. L'inchiostri basati in tinture anu assai pochi prublemi chì i cumpunenti sò tutti dissoluti. Tuttavia, l'inchiostru di pigmentu hà bisognu di un filtru per caccià e particelle agglomerate indesiderate è lascià i pigmenti. Questu hè cunnisciutu cum'è classificazione è hè chjave per maximizà a trasmissione di fluidi.
Amazon Filters travaglia direttamente cù i dipartimenti di R&D quandu l'inchiostri sò formulati per assicurà chì i prucessi di filtrazione pertinenti sò applicabili.
Tempu di post: 10-ghjugnu-2021